Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w MOS nr 2

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w MOS nr 2

Korespondencję należy składać w sekretariacie Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Nr 2 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: mosp2@eduwarszawa.pl

GODZINY PRACY SEKRETARIATU:

od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 - 16.00


Przyjmowanie i załatwianie spraw w Sekretariacie MOS Nr 2 odbywa się zgodnie z postanowieniami Instrukcji Kancelaryjnej MOS Nr 2.

 

 

Wnioski i skargi

Skargi i wnioski składać można:

  • drogą korespondencyjną, kierując skargę lub wniosek na adres: Międzyszkolny Ośrodek Sportowy nr 2 ul. Wał Miedzeszyński 397 03-942 Warszawa
  • pocztą elektroniczną: mosp2@eduwarszawa.pl
  • osobiście, w godzinach pracy placówki
  • dodatkowo sprawy związane z wychowankami osobiście z nauczycielami z grup.

Dyrektor Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego nr 2 przyjmuje interesantów po wcześniejszym uzgodnieniu w godzinach 10:00-15:00 od poniedziałku do piątku.

Zgodnie z art. 63 § 2 KPA  treść korespondencji (w tym również elektronicznej) powinna zawierać wskazanie:

  •  osoby, od której pochodzi ( imię i nazwisko),
  • adresu ( kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer domu, numer telefonu),
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy.

MOS nr 2 nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1257).

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba